tisdag 31 maj 2011

Skåpet i sitt nya jag



Idag visar jag lite glimtar från skåpet... Det passade perfekt när det väl kom på plats! En riktig ögonsten som jag tror kommer få leva ett långt och lyckligt liv i vårt hem :) Här för att stanna helt enkelt! Mm, visst är det så att fixar man i ett hörn vill man genast fixa de andra tre också... Sådan é jag! Inspirationen och idéerna gror genast vidare. Men innan jag fortsätter med fler projekt inne kommer jag lägga min energi på altanen och i trädgården, ivrig att börja!








 Njut av solen idag 


5 kommentarer:

  1. så tøft skap!
    ønsker deg en hyggelig kveld;)

    SvaraRadera
  2. Ett underbart skåp! Och vilken inspiration!

    Får man låna en bild och länka till din blogg?
    Ina /LitenÅStor

    SvaraRadera
  3. Hej Ina!
    Det går jätte bra att låna en bild! Ska kika in på din blogg:)

    SvaraRadera
  4. Jag lånade också bilden och tipsade om din blogg, bara så du vet. Kram

    SvaraRadera
  5. Helt ok Rebban, tick & tack säger jag :)

    SvaraRadera