tisdag 26 juli 2011

Pergola



Idag togs ett riktigt tag i trädgården...Blir arbetet vilande ett par veckor letar sig ogräset snabbt upp. Men vad avkopplande det är att gå i trädgården och feja med lite pauser för fika såklart. Tempot är inte högt, men vadå det är ju semester! På bilden ser ni pergolan vi byggt, nu ska det bara till lite klängväxter på spaljén. Men veliga jag har ännu inte bestämt mig om jag ska ha en vinterhärdig vinranka eller om det blir klätterhortensia...jag låter tanken vila ett tag till så ger det sig nog.





 kram 


5 kommentarer:

  1. oh hjälp så fint det är!!
    Precis hittat till din blogg och här lär jag titta in fler ggr!

    Tack! :)

    SvaraRadera
  2. Ja hjälpes.....du har en MYCKET duktig man som gör precis så som du vill ha det....lite fuskigt är det allt! :D Extremt snyggt Elin......som alltid! :Puss på dig

    SvaraRadera
  3. Ojojoj så fint det blev, var tvungen att kolla lite extra länge på bilderna. Supersnyggt!

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  4. Super stilig pergola...
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  5. Så snyggt...Behöver också ta ett tag i trädgården efter semestern...

    Kram Helena.

    SvaraRadera