torsdag 20 oktober 2011

Stickor av trä & ullgarn



Att greppa stickorna i soffan om kvällen är bra mysigt... Lite "kan inte sluta, stickar bara en vända till" varning... Nej, inga avancerade alster här, det kan jag lova. Jag tillhör dem som stickar för att det är roligt och svårare projekt än kuddar och halsstukar har jag aldrig gett mig på. Jag är så bortskämd med en stickande mormor, som hela tiden kommer med ny fina koftor till mina små -lyx!!








Det kan va så avkopplande att få något i sina händer att greja med. Ja, trots att jag vanligtvis jobbar med händerna i yrket kan det ändå kännas avkopplande... Fick se så otroligt fina stickade alster hos en vän idag så jag blev helt tokig. Hon har öga för det vackra kan jag lova. Hoppas att jag en dag kan dela med mig av och visa en del av det fina hon skapar...





 kram elin 


1 kommentar: